mandag 4. februar 2008

Ting 4

Chatting
Med tre unger (10-18år) i huset er chatting noe jeg vet mye om uten å selv ha vært noen ivrig chatter. Jeg forstår at det er en fin måte å holde kontakt med venner langt borte eller i nabohuset på. Jeg forstår også at man utvider vennekretsen og blir kjent med personer man kanskje aldri ellers ville tatt kontakt med. Det er spennende og morsomt, man flørte, utveksler bilder, musikk og sladder. Med MSN og Nettby er enhver kjedelig hjemmekveld reddet.
Jeg har nå selv opprettet MSN, noe jeg også har gjort tidligere uten å bruke det. Chattingens gleder er nemlig ikke like stor for meg. Hvem skal jeg chatte med og Hvorfor? Dersom jeg skal chatte med noen må jeg først ringe og avtale tid og da kan jeg jo likesågodt snakke med dem på telefon. Siden jeg er gift og ikke har noen tanker om å bytte mann er det heller ikke aktuelt å bruke det som  sjekkested. 

1 kommentar:

Heidis 23 Ting sa...

Hei! Hva skjedde med Ting 3? Hilsen Heidi